Sabtu, 6 Oktober 2012

Selamat Berhujung Minggu

Malam-malam begini memang siok betul...duduk di ruang tamu tengok rancangan astro sambil layan potongan kek mango yang enak banget...duh!
Resepi sedang menunggu DI SINI jemput singgah..

13 ulasan:

ibh_sue berkata...

Uih! Mlm dah ni. Tp tgk rahel mkn kek manggo tu. . Tetiba nak menyelongkar dapo jg. Sedap jg mkn kek mlm2 ni.

Mamasya berkata...

Slmt berhujung minggu Rahel.
nampak lembut kek itu...kek mongo belum pernah rasa lagi...

Acik Erna berkata...

kek mango Rahel?mesti sedap tu..mangga tu aje pun dah sedap dimakan

Bicara Kak Noor berkata...

salam Rahel cayang..
kek manggo wangi kan dan nyaman bah,tengok yg atas tu huh menawan macam nak ambik je sepotong buat nonton tv jugak heee

ibundo berkata...

tak sedar je habis satu bijik hehe...
owh.. sodapppp

Marsita yahya berkata...

sedap ni mesti sweet sour...nyaman..

♥MAMASYAZA♥ berkata...

ermmmm kek manggo, mesti sedap tu.

izahdaut berkata...

amboi ayat menggoda betul tu rahel..hehehe

Liza berkata...

eemmmm, sgt menggoda ....rahel, nak sikit boleh bah? hiihihhii

ummiakid-lily berkata...

sedap ni, bau harum mango mengamit selera ni...sgt² mengoda selera.!

Amie berkata...

wah Rahel! mango yang kukirim lewat bas tung ma udah sampe tawau yah....

Rohah berkata...

nyam nyam...layan sampai licin ye..aduh..kok tak panggil daku kat sini..

mama sara nur berkata...

RAHELLL
siokkk he he kek mango yg enak memanglah, sini share ma he he