Selasa, 26 Jun 2012

Mafin Pisang Bluberi

Selamat pagi dan salam manis.Apa khabar semuanya? Sihat kah? Pagi ni kita bersarapan bersama Mafin pisang yang ada inti pai bluberi..memang sedap jugak skali-skala letak inti pai dalam mafin..tadi time makan bukan main laju lagi..skejap je sudah dihabiskan 4 cawan mafin..makin bertambahlah berat badan ni...apa-apa pun memang harus korang try jugak mafin pisang ni..simple bahan-bahannya tapi sedap tau..jom singgah SINI jemput masuk..
Selamat menikmati Mafin Pisang Bluberi.

18 ulasan:

Asyifa Mustaffa berkata...

nmpk moist jer muffinnya tu....meh 2 3 ketui...hehe...

Sima berkata...

sedapnyaaaaa.... anak nik suka muffin :)

Bicara Kak Noor berkata...

alahai Rahel sedap nya akak tengok lembut je tu lambat lagi nk tunggu petang ni aduiiii

ady berkata...

as-salam Rahel
amboii..npk pun dah tahu ni mesti sedap muffin ni..kalau ada yg bluberi2 ni mesti cepat habis ...betulkan Rahel..

FnF Simple Life berkata...

kreatifnya...oh boleh try ltk bluberi dlm muffin pisang nnt.

Tina Othman berkata...

salam rahel

mcm tau2 je kat umah ada pisang kan, nanti boleh lah try

zila norazila berkata...

salam rahel cyggg..wahh nampak sedappp sesgat..dah lama jgk zila x makan muffin..nak buat pun rasa malas jew..tunggu rajin entah bila la nie..

Melly Octaviana berkata...

Rahel..melly mau 1 aja deh muffin nya,soalanya sekarang dah ndut..hehe

Qasey Honey berkata...

sedap sgt yer...meh bg 5 ketui lak kt QH...mmg nmpk sedap tu..dh lama jugak QH xmupin2 ni...sbb malas..haha

ummiaisyah berkata...

i luv anything with banana...ooo..yea..

Amie berkata...

nampak lembap je muffin tu Rahel.. dah bersila, nak makan seketul, lepas tu tapau 3 ketul untuk anak2 hik hik

ogyep yummy mellow berkata...

Rahel,
ngape ada sebiji je muffin tu... orang lain dah perabih ke... suka tang filling dia tu..ery d blueberry gitu...

♥LOVE2COOK MALAYSIA♥ berkata...

Uish sedapnya tgk muffin tu! Hulurkan 3 bijik kat Love! :)

Shahriah Abdullah Novelis berkata...

Rahel cayang waduhh basah gituu...... suka i youuuuuu

ibundo berkata...

sedapppp nyerrrr.....
ratu kek kita ni kalau buat kek mesti telio..

ummiakid-lily berkata...

Tersangatlah suka muffin....next boleh try resepi ni...Thanks Rahel. Memang nampak sedap dan moist gitu..

Yana Shaiful berkata...

bestnya ada inti bluebery..dh terasa kesedapnnyaa..hmm..malesnyaa nk bt sndiri hihiii

rahel berkata...

Terima kawan2 kerana sudi melawat dapur Rahel...jangan jemu singgah kat sini err..