Rabu, 4 April 2012

1 Tahun RAHEL Masak Apa?


Salam manis dan selamat bersiaran kembali..begitu cepat masa berlalu..skejap jer rasanya kan..sedar-sedar dapur RAHEL Masak Apa? dah berumur 1 tahun...banyak sangat resepi-resepi menarik dan menggiurkan yang nak dikongsikan kat sini dan dalam setahun ni memang tak cukup masa dan ruang..banyak sangat yang Rahel tertinggal..buku resepi pun sudah berlambak dalam simpanan..dalam setahun ni ada berapa resepi jer yang sempat dicedok dari koleksi buku resepi...siapa nak tolong gue buat semua tu...huhuhu..



Iyelah...sebagai manusia memang tak luput dari kekurangan kan..dan dalam ruang ni gue mohon maaf sekiranya dalam 1 tahun berbelog ni ada perkara yang kurang menyenangkan di hati kengkawan semua..ampun..ampun...tanpa kengkawan sepi la belog masakan gue ni..tima kasih juga kepada semua yang sudi melawat dapur Rahel.Terima kasih kepada yang sudi follow dapur Rahel.Terima kasih kepada rakan blogger masakan yang singgah selalu memberi komen-komen yang membuat gue terangsang..cerrr..terangsang sudah ni lepas makan kuih dadar.Terima kasih kepada rakan blogger masakan yang sudi bertukar-tukar link dengan dapur Rahel...ambo sangat senang.Terima kasih kepada rakan-rakan blogger masakan yang tak lokek ilmu...banyak sangat yang ambo belajar sepanjang berbelog ni..cayang kamu semua...



Sepanjang 1 tahun dapur Rahel beroperasi memang banyak yang melawat,tapi Rahel tak dapat lawat kembali semuanya sebab ada yang tak tinggalkan jejak,kalau yang tinggalkan jejak tu memang senang la gue tinjau-tinjau dapurnya..jadi len kali kena tinggal jejak tau..senang gue terjah...hehehe.



Bah..ok la tu..banyak cakap sudah ni...jemput makan kuih dadar gulung...

21 ulasan:

CT Delima berkata...

As'salam Rahel

Happy 1st annivesary blog RAHEL masak apa? semoga segala perkongsian resipi dari Rahel lebih gepak lagi dimasa akan datang...hihihi

cayalah kuih fav k.ct ni tau...hihi

Mas Sani berkata...

Selamat ulang tahun kepada blog rahel ye...semoga terus berjaya dan berjaya lebih lagi.

My MIL pun suka buat kuih dadar gulung tu. Sedapppp...kemas je kuih gulung rahel.

Ummi berkata...

Happy 1st Bloggersary Rahel...pheewww cepatnya masa berlalu yea...akak pun rasa baru jek kenal Rahel.. Memang dah macam2 resepi dikumpul, tp sempat buatnya entah berapa aje kan...heehe..xpa laa, kita slow2, janji jgn pengsan sudah... Nice meeting you...keep update and have a nice days ahead dear! ^__^ salam sayang dr akak..

zila norazila berkata...

hai rahel..
mising u lolz..dh siap kemas2 rumah belum?..happy 1st anvsry yer..smoga bertambah2 deboommm dgn resepi2 baru..wajah baru smangat baru..:)

Qasey Honey berkata...

yehhhh..Rahel dah kembali...QH rindu sma kamu tau...

happy 1st anniversary yer...semoga lepas ni btambah sukses...n share lagi resepi yg sedap2...

nk tanye...npe xbuat kek utk hri spesel ni...mesti lg best...hihihi

Acik Erna berkata...

Tahniah Rahel..baru setahun tapi dah banyak berbakti berkongsi resepi ngan kawan2 semua.

FnF Simple Life berkata...

Tahniah & salam perkenalan ;)

Amie berkata...

Selamat ulang tahun 1 Rahel... sama2lah kita meriah2kan dunia resepi tanahair kita ye, mana yang ada tu kongsilah sesama kawan, dapat pahala nsedekah jariah di sisi-Nya.

Tu kuih kat atas tu... kalau kak Amie buat memang tak sempat gulung punya! Terus ngap lempengnya dengan intin gitu aje he he hehhh

Chah berkata...

Happy anniversary Rahel masak apa?...

lama tertunggu2 rahel, tup2 kuar dh setahun ye...dah alang2 terangsang tu..(kuakuakua) jgn toleh kebelakang lagi..byk yg best2 dr rahel buat ai tertungggu2..share jgn tak share...

tahniah sekali lagi..

Nazrah berkata...

tahniah..walaupun setahun tapi banyak yang menarik...terima kasih berkongsi

Unknown berkata...

Happy 1st blog Anniversary Rahel...tahniah. kita berkongsi bln kelahiran blog yg sama yer. sama-samalah kita meriahkan dunia blog ni dan berkongsi resepi yg menarik lagi nanti:)

nanti singgah ambil card dan bunga kat blog saya yer..tq:)

K.Nor berkata...

tahniah rahel dan rahel masak apa? k.nor mmg suka singgah blog rahel ni, selalu tergoda dgn hasil tangan rahel.. mmg hebat dan menarik :)

Wani Sukarno berkata...

salam rahel... kemana menghilang .. ?sibuk ke ? masih ingat lagi kenal dapur rahel ni .. di myresepi masa tu baru nak jinak2 main masak2 hihi .. tiap kali rahel post pic masakan mesti kena klik link pergi ke blog .. masih terasa lagi kenangan lalu ... dah setahuun ya rasa cam baru je ..apapun terus gempak dengan resepi2 yg lebih gempak ya hihi..

Cheq Sue berkata...

tahniah rahel...dah 1 tahun ya, tak sedar pun kan. moga lepas ni rahel akan berkongsi lebih banyak resepi yang kebaboooooom di sini.. :)

Sue @ Nenie berkata...

Salam Kak Rahel..1st nak ucap selamat anniversary untuk "Rahel masak apa"..harap2 belum terlambat sampaikan ucapan ni...Semoga terus sukses...

Kedua..waahhh ku terguda untuk minum petang bersama kuih katayap itewwwww

Azlita Aziz berkata...

Salam Rahel..

selamat Ulang Tahun untuk blog Rahel masak apa?

akak juga seronok sekali dapat kenal dengan Rahel. Rahel yang rajin memasak dan mencuba pelbagai masakan dan tidak lupa turut berkongsi resepinya untuk kawan2 semua..

semoga Rahel semakin sukses dan blognya semakin meriah dengan resepi yang hebat!

sebelum terlupa.. ya.. ini fav akak ni.. suka sangat dengan kuih ni..

Otai chef berkata...

good job rahel

ummiaisyah berkata...

Tahniah..udah celebrate ulangtahun yg pertama..smg terus publish resepi yg best dan gambo yg cantik2 ya..

Tanpa Nama berkata...

tahniah rahel, setahun dah ye, moga lepas ni lagi banyak resepi yang boleh dikongsi & senang saya nak copy resepi hehe

Ros berkata...

Salam ziarah...

Kek Kawin berkata...

Tahniah rahel,dah sambut ulangtahun per1
''Rahel masak apa''