Selasa, 6 Mac 2012

Kek Harijadi

Selamat Harijadi Rahel.


Puji dan syukur pada Ilahi kerana masih memberi waktu untuk Rahel bernafas hingga ke saat ini..tak terbalas kasihNya yang sangat besar dalam kehidupan ini.Isnin 05,Mac genap la usia Rahel Benyamin 32 tahun,hem dah tua ni...larat k nak habiskan kek coklat ni...


Sebenarnya dah berapa kali Rahel buat kek coklat guna resepi ni,tapi tak jemu-jemu gak,mungkin kerana ianya sangat mudah disediakan dan hasilnya sangat memuaskan.Ada jugak di antara teman blog n facebook yang telah mencuba resepi ni,walau pun keknya merekah ketika dikukus namun hasilnya tetap menyenangkan gitu,tapi kadang Rahel bakar je kek ni dan hasilnya lebih kurang sama..dan kepada yang nak mencuba kek coklat ni di jemput singgah KE SINI untuk ambik resepi kek.






Rahel nak ucapkan banyak terima kasih kepada rakan Fb n geng masak-masak yang telah memberi ucapan dan mendoakan kesihatan dan kebahagian Rahel...semoga anda semua diberkati olehNya dan dimurahkan rezeki.Kat bawah ni adalah ole-ole dari teman-teman kat Fb...terima kasih semuanya..mmuahhh...















Selamat menjamu mata...daaaa..

20 ulasan:

Mas berkata...

wahhhh...cantikknya kek...
nampak mewahhh..

happy birthday rahel...

CitarasaKu berkata...

salam Rahel,
selamat harijadi...semuga shat serta panjang umur.

CitarasaKu berkata...

salam Rahel,
selamat harijadi...semuga shat serta panjang umur.

Qasey Honey berkata...

hapy besday Kak Rahel....
semoga panjang umo n murah rezki...

sedap nmpk kek tu...
skrg ni kek besday pon wt sdri aje kan...lg puas hati...
QH pon plan cmtu jugak nti...hehe

Gee® berkata...

Wadduh!! geramnya tengok kek hrjadi tu... rasa nk ngap jer sepotong... nyam2x...
btw Happy belated b'day Rahel... semoga ceria & bahagia selalu...

Ummi berkata...

Waaaaaaaaaaaa....terliurnya tengok kek besday Rahel ni...coklat pulak tu...aiiii liiiikkeeee....hehe. Rajin dia wat kek besday sendiri, kalau akak xmooo...masak nasi goreng lg sedap...hahahhahaa, sebenornya malas nak baking... ^__^

ixa berkata...

selamat ulagtahun kelahiran Rahel.

Evelyn Gemina berkata...

Happy bday to kak Rahel...God bless : )

Paty's Kitchen - Cook with passion. berkata...

Happy Belated Birthday Rahel....sorry lambat ya.....anyway all best and may all the good things happen to you dear.

Melly Octaviana berkata...

Dear Rahel.. Happy belated Bday my friend, wishing you all the happiness, many more bday to comes.. ;)

Cantik cake nya.. btw.belum tua lagi, melly lebih tua dari Rahel *wink

quinnie berkata...

cantiknya kek b'day dia....happy b'day rahel..:)

Cho Zila berkata...

happy birthday... ehm menyelerakan kek itu... kalau akak boleh habis punya....

Mimiey.. (^-^) berkata...

happy birthday kak rahel...

sori lambat,hhehehhe...

meh sini mie tlg makan banyak kek tu...ngeh3..

Rohah berkata...

Salam Rahel, sory lambat wish kat sini, akak tak berapa sihat beberapa hari ni..Apapun "Selamat Hari Lahir" buat Rahel..Moga diberkati segala kehidupanmu..

Tina Othman berkata...

happy birthday rahel, moga lebih sihat, kaya & berjaya

sedapnya kek coklat tu, terliur tgk hehe

Chah berkata...

hepi burppppday ke tu yu...kita lahir dalam bulan yg sama laa...mesti ada persamaan kot..tang apa ye..suka makan kot...huihui...

cantik kek rahel...menawan kalbuku!

ummiaisyah berkata...

slmt ulangtahun ya Rahel...smg sihat2 selalu...kek tu meh la sepotong....seius nmpk sedapppp!
kalo sy malas sgt buat kek utk diri sendiri..hehehe

rahel berkata...

Terima kasih banyak kepada semua yang memberi ucapan harijadi dan mendoakan kebahagiaan dan kejayaan Rahel...

Mas
CitarasaKu
Qasey Honey
Gee
Kak Ummi
Ixa
Evelyn Gemina
Kak Paty's Kitchen
Melly Oktaviana
Quinnie
Cho Zila
Mimiey
Kak Rohah
Tina Othman
Chah
Ummiaisyah

mimie berkata...

Hepi belated besdey Rahel....mude lagi tuu....hihihii

Hmmm bestnyer dpt mkn kek cekelat basah tuu...cam da terasa lam mulot nih....

rahel berkata...

Mimie..thanks..hehe..kek dah abis la..