Rabu, 1 Februari 2012

Blueberry Muffin

Selamat malam semua,ada orang kat sini k? hehehe..malam-malam begini gue mau letak dulu resepi dan picture Blueberry Muffin,so kalau ada yang tengah fikir2 nak buat kuih apa untuk sarapan esok pagi,memang masih sempat lagi nak siapkan muffin malam ni..skejap je buatnya tau..bahan-bahan pun senang je..so jalan-jalan ke SINI untuk tinjau-tinjau resepinya...silahkan...


Happy Baking...

28 ulasan:

mummyseri berkata...

sedapnya rahel,lapa rasa perut mlm2 ni tgk mapin yg cantek tu:)

Cekgu Maz berkata...

salam....aduh sedapnyer blueberry....terliur nie...nak buat ada penyakit M plak.. :)

nuwairani ismail berkata...

stok blueberry filling ada lagi ni...berfikir2 nak buat apa...boleh juga try resepi ni...

Shiela berkata...

waduhhh.. sebelah ada rumah kosong nggak? gue mau sewa.. tak larat beli tisu ni.. hikhik.. :)

Wani berkata...

wah montoknya muffin dia ...adeh lama dah tak memuffin... alamak perut dah berbunyi ...mau mintak muffin hihi...

Qasey Honey berkata...

wah cntik la kejadian mapin ni...tringin plak nk mbuatnya..

Melly Octaviana berkata...

Pagi Rahel.. minta yah 5 muffin nya buat breakfast pagi ini,dah buat teh hangat nya nih..;)

Sally Rashid berkata...

tergoda tengok mafin nih...

rahel berkata...

Sally...klu tergoda..maknanya kena buat la tu..hihi..

rahel berkata...

Pgi juga Melly..bisa aja..kapan sampainya?

rahel berkata...

thanks Qasey...sila lah mencuba..

rahel berkata...

Wani...kena buat muffin la tu...klu mintak je memang takkan cukup punya..

rahel berkata...

Shiela...gue punya rumah ada bilik kosong..bole kasi awak sewa..tapi mahal sikit la klu awak yg nak sewa..sebab dah cas harga makan skali..hihi.

rahel berkata...

Nah..boleh juga buat blueberry muffin tu..sedap bah.

rahel berkata...

Apa macam...nak mkn tapi ada virus ''m''...tolong..

rahel berkata...

hehe..Mummyseri...klu lapar..silahkan ambik seketul dua muffin...eh bole sampai k?

Ucu Faridah berkata...

tertinggal kapal lah rahel...lain kali buat banyak2 je..ucu lapar ni..

Shiela berkata...

hehee.. takper.. gue sanggup.. pasal makan nya enak enak bangett.. :D

rahel berkata...

wallaaaa...

rahel berkata...

bole je..no hal punya..

nOOrsha berkata...

salam rahel..tergodaaa! tunggang terbalik gelas tu nmpak cantek gmbar ni.. :)

CT Delima berkata...

As'salam Rahel

siang2 tak sempat datang, cuaca panas payung semunya dah hilang tu yang sembunyi jer dalam rumah..hahaha.

Ni datang malam2 mesti ada lagi muffin blueberry ni kan, Haa...kena mintak lebih2 ni nak buat bf sok pagi. malas dah nak buat2 sebab k.ct dah kemas dapur semua tu :)

Ida,Japan berkata...

emmm....terguda k'ida tgk muffin rahel ni...sedapnyer

rahel berkata...

wsalam Noorsha..terima kasih...

rahel berkata...

wsalam Kak Ct...
kena beli payung baru la klu mcm tu..hehe..
alamak..muffin dah abis la kak..nanti kita buat yg baru lagi ek.

rahel berkata...

thanks Kak Ida...

~K Ham~ berkata...

yuhuuuuuu...kak ham dtg ni...mana tuan rumah....akak makan muffin ya...tinggal sebijik je pun....cari air paip minum...

rahel berkata...

gue ada di sini..hehe..silahkan2...tapi nape nak minum air paip pulak?..hohoho..