Ahad, 13 November 2011

Steamed Mixed Fruit Cupcake

Selamat tengah hari kepada semua...dah siap masak-masak k? Ni ada sikit cupcake Rahel buat untuk sarapan punya..emm baru nak letak ni..hari ni lewat sikit masak-masak untuk makan tengah hari bab masi terasa kenyang lagi pekena cupcake buah2an tadi.K la kawan-kawan..jika berminat untuk mencuba cupcake yang lembut gebu ni..sila ke Blog Rahelcake..jommm..


Daaaa,,,,,

13 ulasan:

nuwairani ismail berkata...

siap dot2 lagi tu...cumil!

EmbunRosaliza berkata...

assalam rahen, nampak cantik n gebu je cupcake tu

JaSSNaNi berkata...

uikkss.. sedapnya.. muffin nani ngan kek karamel dah siap selesai dah tadi.. ni baru balik dari ziarah MIL & FIL kat shah alam je.. :D hujan lebat, so kena balik cepat, takot kain basah plak.. sib baik tak banjir balkoni.. hihihih

cik cek berkata...

Emmmm...lembut warnanya...bak sebiji kak cek nak rasa...:D

Acik Erna berkata...

Rahel..memang nampak gebu ni..acik nak ambik resepi ye..terima kasih

rahel berkata...

Selamat pagi Nuwairani..
rajin..itulah men-dot2..


wsalam EmbunRosaliza
memang gebu jer cupcake ni..sodap.


Jassnani
wa rajin ek..banyak kuih nampaknya..kite wat cupcake jew..


Kak Cek
ambil la 2 biji..1 biji tak cukup..


Acik Erna
iye gebu n lembut cupcake ni..ambik ler resepinya..jangan lupa komen klu udah siap buat ek..hehe.

MamaFaMi berkata...

Sekali pandang, nampak macam kuih apam...

Ida,Japan berkata...

gebus dan cantik kaler dia...lembut jer nmpk rahel

Wattie berkata...

Salam Rahel,
Oooooo Rahel masak cupcake yer hari ni, nak seketul leh, lembut aja nampaknya

Ucu Faridah berkata...

dah pegi rumah rahel nan satu tu...datang sini nk minta bawa balik pulak..boleh?

rahel berkata...

MamaFaMi
betul2..skali pandang cam apam..bila ngap..rupa2nya cupcake buah yg terkukus..hehe


Kak Ida,Japan
iye,mekaseh..suka yg kaler lembut gitu..


Wattie
cupcake dah abis la..apa macam? hoho..


Ucu Faridah
cupcake dah abis la..tinggal resepi jer..hehe..

chocoluv berkata...

sweet je kaler die..

rahel berkata...

Mekasih Chocoluv..