Khamis, 17 November 2011

Apam Pisang

Salam manis kepada semua..dah siap sarapan k belum? Pagi Rahel ada buat sikit apam pisang untuk sarapan..resepinya mudah banget & senang di sediakan.Rahel ada letak resepinya kat Rahelcake.blogspot..jom layan dulu....


Selamat mencuba..

11 ulasan:

EmbunRosaliza berkata...

Assalam Rahel, sedapnya apam pisang buat bf atau minum ptg ni

cik cek berkata...

Apam pisang mekar menggebu...bak kak cek seketul dua...leh makan kat opis ni...:D

Ida,Japan berkata...

gebunyer apam!! and hepi anniversary utk rahel & husband...semoga kekal bahagia selamanya

Tanpa Nama berkata...

sedapnyer...

rahel berkata...

wsalam Embun..yup sesuai untuk bf and minum petang..sedap.


Kak Cek..mau aje Rahel bagi tp jauh la..hehe..sodap kek karamel tu..mengancam kaler dia.


Terima kasih Kak Ida,Japan
aminn...


Tanpa Nama
yup memang sodap ni.

CT Delima berkata...

As'salam Rahel


udah petang ni masih ada balance muffi pisang tu tak? k.ct tengah malas ni asik baring2 aje sakit kepala. jadi mahu masuk dapur macam liat jer gitu. bukan main mekar lagi apam pisang tu haa..cantik jer.

Wattie berkata...

Salam Rahel,
Happy belated Anniversary ya, cantik kek yg Rahel buat, apam pun mekar menguntum, suka akak melihatnya.

Yana Shaiful berkata...

mekar setaman apam pisang tu..geram tgknya..ada lg x hehee

Acik Erna berkata...

assalam Rahel..gebunya apam pisang rahel..mesti sedap tu..

Ucu Faridah berkata...

tgh malam ni teringat pulak pisang kt dapur tu...tunggu sabtu le nampaknya nk buat mcm rahel...
happy belated anniversarry....

rahel berkata...

Wsalam Kak Ct
walaupun dah petang..apam pisang ada lagik..hihi.
Agaknya Kak Ct tengah fening lagi tu..pikir2 mo masak apa lagi..


Terima kasih Wattie sudi singgah selalu.


Yana Shaiful
apam masih ada..tapi cam na...u jauh laa..


Acik Erna
emm lagi sedap klu dapat makan..hehe..


Terima kasih Kak Ucu Faridah
hahaha..tengah mlm pun masi ingat pisang lagi..hihihi..kena buat jugak apam pisang ni..