Selasa, 1 November 2011

Mufin Pisang Coklat

Selamat pagi semua..dah siap sarapan k belum? jomlah join Rahel sarapan..pepagi dah pekena mufin pisang coklat yang sodap..tersenyum manis jugak mufin ni..pertama kali buat terus menjadi..suka sangat.K lah kawan-kawan..resepinya boleh tengok kat Rahelcake.blogspot..

Selamat mencuba..daaa..

16 ulasan:

REEN KHAN berkata...

cantiknya.. reen tergoda sangat2

cik cek berkata...

Rahel...
Kak cek nak bwk balik sepiring ni....waduh! kembang2 mekar sumenya...:D

IZA AKMA berkata...

cantiknya...bukan main mekar lagi tersenyum riang...mufin ni mmg sedap :)

CT Delima berkata...

As'salam Rahel

memang kembang setaman muffin kukus tu, sangat sedap. kalau makan setakat 3-4 ketul belum tahu cukup..hehehe

Chah berkata...

Comeynya cara mapin tu berkembang....dapppp

Yana Shaiful berkata...

cantiknya mapin tu berkembang..geram nengoknya.. nyumnyummm :=)

rahel berkata...

Reen Khan
mekasih..klu tergoda..buatlah..bole gak merasa,,,

rahel berkata...

Kak Cek
alah tak bole ambik semua..kesian tukang masak nanti..tak dpt merasa..hihi.

rahel berkata...

Iza Akma
Mekasih..kalau dah pernah wat memang tau la rasanya kan..

rahel berkata...

Kak CT
wsalam,betul tu..3-4 ketui memang tak cukup..hehe..

rahel berkata...

Chah
memang dah mekar setaman ni..suke sangat..

rahel berkata...

Yana Shaiful
nyum..nyum..nyum..dah abisss..hehe.

nuwairani ismail berkata...

kembangnya!!! sebijik makan pon nda cukup ni/...

Nuridah berkata...

Morning Rahel

sihat ke? Dh beberapa hari kak Nur tk jenguk ke sini....hehe mcm windu pulak nk tengok hidangan yg sedap2 dari rahel...kembang mekar setaman...masih ada lagi ke?? Kalau ada boleh la daku cekup seketul....hehe.

rahel berkata...

Nuwairani
kalau sebiji jak di makan itu mcm bikin tai' gigi jak tu..huhu..

rahel berkata...

Nuridah
mat pagi juga...Rahel sihat..mekasih kerna bertanya kbar.

Maaf la...mufin pisang dah abis..Kak Nur lewat sampai..hihi..