Sabtu, 8 Oktober 2011

Kek Keju Coklat

Selamat malam semua...senyap jee..Nda' masak-masak hari ni sebab sebok  sangat,ini kek keju yang di buat berapa hari yang lalu2..saja mo tayang di sini untuk jadi tatapan kawan-kawan yang singgah di dapur Rahel ni..semoga tercuci mata ek...hehehe,oh ya resepinya Rahel tengok di buku resepi Yum Yum,sedap kek keju ni,tapi kurang coklat la..maksudnya nama je kek coklat tapi bila dilihat pada kaler kek..kurang kaler coklatnya,jika berkenan tengok di I Love Cake ..

Selamat mencuba..

10 ulasan:

Yana Shaiful berkata...

mata ini dh tercuci tgk kek yg lazat tu..nk sepotong hihii

nuwairani ismail berkata...

adoi......kek oh keju......menyelerakan betol la...

cik cek berkata...

Rahel....

Kak cek dtg bwk muffin ngan Bingka Ubi Pandan ni....nak rasa kek keju coklat...emmm...yummmyyyy....:D

Mas berkata...

meh sepotong..
sedappnya tengok..he3

rahel berkata...

Yana Shaiful
Nape lambat sangat..kek dah abis..hihi.

rahel berkata...

Nuwairani
seperti biasanya..hidupku tak lengkap tanpa kek keju...sedap banget..

rahel berkata...

Kak Cek
Mekasih,byk juga kuihnya...marilah kita tukar2 kuih muih...hehe..

rahel berkata...

Mas
Saya dah tolong habiskan Mas punya bagian..maaf ek...hehe..

Diana @ Melley Mey berkata...

nampak sedap la kek nie rahel... mmg sedap kalau kek keju nie... apa jer kan .. asal jer keju nie mmg fav... hehhee..

rahel berkata...

Diana
Kek keju la yang paling sedap....pujaan hati...emm..nyaman betull..