Selasa, 10 Mei 2011

Donat Cincin


Selamat bertemu kembali,harap kawan-kawan semuanya sihat,tengah buat apa tu?...hari ni Rahel buat donut sebagai pelengkap untuk hidangan petang,nak cerita sikit pasal donut cincin ni,rasanya sedap sangat,lembut & gebu je pertama kali ikut resepi terus menjadi,tapi time nguli doh memang lengan & bahu sengal-sengal sangat..hehehe..biasa laa..uli doh guna tangan,kalau nak donut yang lebih cantek..kena la guna mesin penguli,tp Rahel tak punya lg mesin penguli..hihi..kesiannn..donut yg Rahel buat pun tak macam cincin,malas nak tekap2 guna acuan donut..bulat2kan je..pastu leperkan..sonang kerja..

Oklah kawan-kawan..tangan dah letih ni,nak rehat sekejap...jika teringin nak rasa donut yang lembut gebu..try la resepi ni,mesti kawan-kawan akan suka.Resepinya Rahel dah letak kat bawa tu..jemputlah tengok yee...jom..layann.




Tiada ulasan: